Dundi Angyal

10 ok, amiért nem fogysz

Tornázol? Diétázol? Mégsem olvadnak a kilók?

Íme 10 ok, ami hátráltathatja fogyásod!

fogyás edzés

 1. Túl engedékenyek vagyunk magunkkal

Ha edzés ezután nem érezzük, hogy elfáradtunk, vagy nem érezzük megerőltetőnek a mozgást, akkor valószínűleg nem adtunk bele apait, anyait.

2. Ugyanazt csináljuk

Edzés során ne mindig ugyanazokat a feladatokat csináljuk! Egyébként is elég, ha heti 3-szor edzünk. Egyik nap eddzük a lábunkat, másnap hasazzunk, a harmadik alkalommal pedig a kargyakorlatokat csináljuk.

Ha egy alkalommal szeretnénk mindent besűríteni, akkor viszont változtassunk a terhelésen ( a gépeknél a legkönnyebb ezen állítani).

fogyás edzés 3

3. Nem edzünk

Bár lemegyünk az edzőterembe, de nem edzünk. Beszélgetünk, bemelegítgetünk, elmegy vele az idő, de érdemi “munkát” nem végeztünk.

4. Nem mozgunk

Ez a legrosszabb verzió! Inkább mozogjunk “rosszul” mint sehogy! Lépcsőzzünk a lift helyett, menjünk 1-2 megállót gyalog. Óránként álljunk fel, menjünk egy kört, pl. csináljunk guggolásokat.

5. “Jutalométkezések”

Ha egy kemény edzés után úgy érezzük, hogy hú, most nagyon jól edzettem, sok kalóríát elégettem, nyugodtan felfalhatok egy hamburgert… Akkor legyünk tudatosak és következetesek magunkhoz! Biztosan megéri?

6. A pulzus

Edzés során nem az izzadság a fokmérő. Ennél sokkal fontosabb, hogy ismerjük azt a pulzusszintet, mely segíti a fogyásunkat.

fogyás edzés 2

7. Ne vidd túlzásba!

Edzeni fantasztikusan jó dolog, de ha túlzásba visszük, az nem segít a fogyásban. Fájni fájni fog, de nem égeti a zsírt. Hagyjuk pihenni a testünket.

 
8. Nem kiegyensúlyozott az edzés
A változatosság gyönyörködtet. Így van ez az edzés során is! Legyen benne kardió, erőnléti edzés, de a nyújtást se felejtsük ki!
 
9. Nem érezzük jól magunkat
Olykor érezhetjük úgy, hogy az edzés túl sok munka. Ha ez van, változtassunk. Prbálunk ki més sportokat: aerobik, zumba, tenisz… Lényeg a mozgás és az, hogy örömmel mozogjunk. Nem gépek vagyunk, még akkor sem, ha vannak céljaink , amiket el szeretnénk érni.
 
10. A hozzáállás
Az edzéshez kell egy cél, amit el akarunk érni. Kell még hozzá vasfegyelem, ami a legundokabb napunkon is segít. Ha örömmel, a célunkon tartva a szemünket edzünk, nem fogunk lógni. Ezért nem mindegy, milyen sportágat választasz. Edzés során hagyd kinn a problémáidat és a stresszt. Ha nem hagyod, akár sportbalesetet is szerezhetsz!
 
DE! Moletten is lehetsz szexis IDE kattintva megnézheted!
 
Kövess a FACEBOOK-on is!

Ha tetszik a cikk, oszd meg mással is! Ha van kedved, kövess a Facebook-on is!

Dundi Angyal

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!