Dundi Angyal

Ezt fogyaszd nyáron: alacsony kalóriás ételek

Nyáron, a nagy melegben a könnyebb, alacsony kalóriájú, de ízletes ételeket kívánja a szervezet. Melyek azok az ételek, amelyek a legjobban hatnak a kondinkra és a fogyókúránkra is?

1. Görögdinnye

dinnye

A görögdinnye szuper lúgosító és méregtelenítő gyümölcs, és mivel nagy a víztartalma, hidratálja is a szervezetünket. Egész nap fogyasztható. Bár édesnek érezzük, nincs benne annyi cukor, mint az almában, de a gyümölcssavainak köszönhetően édesnek tűnik. A sárgadinnye is hasonlóan hat a szervezetünkre.

És te megeszed a magját? Nézd meg, miért jó ITT.

2. Grillezett lazac

lazac

A halak sok fehérjét, vitamint és omega-zsírsavakat tartalmaznak. A lazacban is megtalálhatóak ezek  tápanyagok, de az íze is finom alacsony a kalóriatartalma. Legjobb friss zöldsalátával fogyasztva. Ha nem tudunk hozzájutni friss lazachoz, használjunk harcsát, vagy fogast.

 3. Csirke

csirke

A csirke egy sokoldalúan felhasználható étel. Fogyaszthatjuk grillezve, sütve, főzve. Köretként paradicsomot, salátát, rizst ehetünk hozzá. Ha a bőrét nem fogyasztjuk el, akkor alacsony a zsírtartalma, és magas a fehérjetartalma. (A sertéskaraj is kevés zsírt tartalmaz, és finoman készíthető el.)

4. Friss zöldségek

Tavasztól őszig fogyasszunk annyi friss zöldséget és gyümölcsöt, amennyi belénk fér! Minden étkezéshez együnk egy-egy marék friss zöldséget, mert magas a rosttartalmuk-így telítenek; és alacsony a kalóriatartalmuk. Köretként grillezve is kiválóak.

saláta

5. Saláták

Ha már friss zöldségek, gyümölcsök, akkor salátaként is fogyaszthatjuk. Dobjuk fel olíva olajjal, tökmagolajjal, tenger gyümölcseivel, citrommal. Akár pirított magokat is tehetünk bele. Vagy bármit, amit szeretünk.

Ha tetszett a cikk, oszd meg mással is!

FACEBOOK

drtihanyi.com

Ha tetszik a cikk, oszd meg mással is! Ha van kedved, kövess a Facebook-on is!

Dundi Angyal

Kommentek

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!